Gran Canaria dag 1 & 2 | Vakantiekiekjes

Wie mij volgt op Instagram is het vast niet ontgaan: ik ben met mijn vriend op vakantie geweest naar het heerlijke Gran Canaria. En niets is heerlijker om na je vakantie je foto's terug te kijken en te delen. Dus dat is wat ik ga doen vandaag. Ik ga vandaag de foto's laten zien die ik op de eerste en tweede dag heb gemaakt met mijn iPhone7.

DAG 1
Ik doe dag 1 en 2 samen, omdat de eerste dag niet veel spannends is gebeurd. We moesten natuurlijk naar Schiphol en wij vlogen pas om 14.25 naar Gran Canaria. Dus eenmaal op het eiland, na het inchecken, was het alweer avond. We bezochten het dichtstbijzijnde winkelcentrum, zijn wezen airhockeyen en we hebben genoten van een cocktail in het hotel.

DAG 2
Dag 2 zou wel wat spannender worden. Vandaag waren mijn vriend en ik ook 4,5 jaar samen, dus dat konden wij mooi vieren op dit prachtige eiland. We stonden op tijd op voor het ontbijt en vertrokken daarna met de pendelbus naar het strand, Playa del Ingles. Daar hebben we heerlijk langs het water en over de boulevard gelopen. Het was echter aardig warm en we hadden geen handdoeken meegenomen. Dus na een paar uur besloten we terug naar het hotel te gaan voor een frisse duik in het zwembad. 's Avonds, na het eten, besloten we weer de omgeving te verkennen. We zijn wezen poolen en daarna gingen we even zitten in het hotel met wederom een lekkere cocktail. Heerlijk, dat all inclusive hoor!

Dat waren de eerste twee dagen van onze vakantie samen! Volgende week komt er een overzichtje online van dag 3 en 4.

Ben jij als eens op Gran Canaria geweest?

Liefs,
Chelsey

10 opmerkingen

1. Zulke mooie foto's! Super leuk om terug te kijken.

BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Zelf ben ik in februari naar Gran Canaria geweest, dus ik herken deze plekjes wel! :-)

3. Wat is het heeeerlijk om zo terug te blikken he!

4. Heerlijk! En wat heb je een leuke bikini :)

BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er nog nooit geweest. Die cocktail ziet er goed uit! De eerste twee dagen zien er lekker relaxt uit.

6. Ik ben er afgelopen herfstvakantie geweest, en het was er zo lekker! Zo leuk om al van die herkenbare plekjes te zien, ziet er in ieder geval uit als een heerlijke vakantie ! :)

7. Wat een leuke kiekjes! Ik wil hier graag naar toe. Wie weet...

BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om jullie te zien genieten! Ziet er zo mooi uit!

9. Ik ben nog nooit op Gran Canaria geweest maar je foto's geven me wel een mooie indruk van dit eiland.