Gran Canaria dag 3 & 4 | Vakantiekiekjes

En we zijn nog niet klaar met de vakantiefoto's hoor! Vandaag laat ik aan jullie zien wat wij op dag 3 en 4 hebben gedaan op het prachtige eiland Gran Canaria. We zijn naar Aqualand geweest, wezen shoppen in een gigantisch winkelcentrum, Tom heeft mij ingemaakt met mini-golf en meer!

DAG 3
Tom en ik stonden vroeg op. We gingen vandaag namelijk naar Aqualand. Een waar zwemparadijs voor jong en oud. We besloten een taxi te nemen en betaalde geen drol. Voor een ritje van ongeveer een kwartier betaalden we maar €5,50! Eenmaal in Aqualand zijn wij van diverse glijbanen afgegaan en hebben we heerlijk genoten in het water. Alleen was ik niet zo slim om geen teenslippers mee te nemen. De afstanden tussen de glijbanen en zwembaden waren best groot en de zon scheen volop: hete grond! En er was bijna geen schaduw, dus na een paar uur waren mijn voeten helemaal verbrandt aan de onderkant. Dat deed zo zeer, dat ik er niet goed van werd. In het winkeltje daar kocht ik teenslippers en zijn we nog even het water ingegaan. Daarna waren we het wel weer zat en het werd ook steeds drukker. Het was nog best vroeg, dus Tom kwam met het idee om de taxi naar de Carrefour te gaan. Dit was haast aan de andere kant van het eiland. Uiteindelijk kwamen we bij een mega groot winkelcentrum die wij eigenlijk de dag erna wilden bezoeken. Nou, nu we er toch zijn. We deden een kop koffie bij Dunkin' Donuts en zijn daarna wezen shoppen. Na het shoppen gingen wij terug naar het hotel voor het avondeten en zijn we 's avonds nog even het centrum ingegaan.

DAG 4
Vandaag was een lekker vol dagje. We gingen weer op tijd de deur uit. In het Yumbo winkelcentrum maakte mijn vriend onverwachts outfitfoto's van mij. Daarna zijn we wezen mini-golven wat ook in het centrum zat. Hier werd ik natuurlijk flink ingemaakt door Tom. Omdat het nogal warm was, zijn we daarna terug gegaan naar het hotel om een frisse duik te nemen in het zwembad. Na het eten gingen we pas weer op pad. We liepen een beetje rondjes en kwamen nog een leuk straatje tegen met allemaal tentjes en winkeltjes. Daar hebben wij wat leuke cadeautjes gescoord voor onze familie en toen wij terug liepen naar het hotel, kwamen wij een mooi parkje tegen waar wij even zijn gaan zitten.

En dat waren dag 3 en 4! Volgende week zal het laatste 'vakantiekiekjes' artikel online komen.

Gaan jullie nog op vakantie?

Liefs,
Chelsey

14 opmerkingen

1. Weer een paar leuke dagen, heel leuk om te lezen! Ik wil zo graag weer op vakantie haha, voor mij is het alweer 2 maanden geleden..

Reacties
    1. Haha snap ik! Door het weer in Nederland wil ik ook graag weer weg.

Verwijderen
  2. Wat ziet je haar mooi op die laatste foto van dag 3! Wat een heerlijke vakantie!

BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer leuke foto's! Haha, zo grappig, die minigolf ben ik toen ook nog langs gelopen, maar helaas niet gespeeld.

Reacties
    1. Haha, wat toevallig! Was wel leuk hoor en ook niet duur.

Verwijderen
  4. Leeuk! Dat Aquapark hadden wij overgeslagen trouwens. Midgetgolfen blijft ook leuk trouwens. Ik vertrek morgen naar het buureiland Fuerteventura! Zin in! Voor vrijdag hebben we alvast een autootje gehuurd om het eiland rond te rijden.

1. Superleuk! Ik zag het op Instagram ja, veel plezier nog! xx

Verwijderen
  5. Liefde voor je vakantiefoto's! Ik had er een paar voorbij zien komen op instagram, ik wil ook zo graag eens naar Gran canaria!

Reacties
    1. Dankjewel Nienke! Moet je zeker een keer heen gaan, echt een aanrader :)

Verwijderen
  6. Ooooh wil ook weer op vakantie!
    Wat een leuke kiekjes en ben heel benieuwd naar de andere dagen:-)
    Aqua parken blijven altijd leuk!

Liefs, Nathalie

Reacties
    1. Dankje Nathalie! Er komt nog 1 post online met foto's. We waren er helaas maar 6 dagen :(

Verwijderen
  7. Wauw... Aqualand lijkt me wel gaaf! En Dunkin Donut... kwijl!