Gran Canaria dag 5, 6 & 7| Vakantiekiekjes

We zijn alweer aangekomen bij de laatste 'vakantiekiekjes' voor nu! Vorige maand waren wij een weekje op Gran Canaria te vinden. En ja, het was eigenlijk te kort. Maar we hebben wel enorm genoten. Vandaag ga ik jullie laten zien wat wij de laatste paar dagen gedaan hebben!

DAG 5
Vandaag bleven wij wat langer op bed liggen. De hele week waren wij er al op tijd uit, dus het mocht. Eenmaal eruit gingen wij ontbijten en daarna namen we de taxi naar Holiday World. Toen we daar aan kwamen, zagen we pas dat hij 's avonds open zou gaan. Je kon binnen wel wat spellen spelen. We gingen biljarten en daarna pakten we weer de taxi. Dit keer naar Boulevard Faro. Daar hebben we rondgelopen, winkeltjes gekeken en een terrasje gepakt. Hier hebben wij de hele middag gespendeerd, dus toen wij terug gingen naar het hotel was het alweer tijd voor het avondeten. Na het avondeten gingen we ons even opfrissen, omkleden en weer naar Holiday World. En dit keer was hij wél open haha! Entree is daar gratis, maar als je in een attractie wilt moet je wel betalen. We zijn alleen in de rollercoaster geweest die eigenlijk niks voorstelde. Na een paar uur hadden we het daar wel weer gezien en gingen we nog wat cocktails doen in het hotel!

DAG 6
Onze laatste volle dag was aangebroken. We besloten lopend naar het strand te gaan, waar we wat leuke bezienswaardigheden tegenkwamen zoals deze kerk. Daarna hebben we over de boulevard van Playa del Ingles gelopen. Het was warm en we kregen best trek, dus plofte we neer op een terrasje aan het strand waar we lekkere burgers en patat aten. Het kan allemaal als lunch! Na het eten liepen we weer verder, maar het was erg warm en we werden jaloers op iedereen in het water. We gingen terug naar het hotel voor een frisse duik! Na het avondeten gingen we weer het centrum in en droeg ik mijn nieuwe jurk van de Primark. Oh, wat voelde ik mij Spaans! Ook maakte ik een foto van de prachtige lucht terwijl de zon onderging. Daarna gingen we weer naar de Yumbo, ons favoriete winkelcentrum. Nog de laatste souvenirs scoren voor familie en namen we een cocktail bij Cafe de Paris.

DAG 7
Vandaag was het de dag: we gingen terug naar Nederland. We moesten om 12 uur uitgecheckt zijn. Wij waren al eerder klaar met alles inpakken en we hadden ook al ontbeten. Dus om 11 uur besloten we uit te checken. We zouden 's avonds pas vliegen, dus we mochten onze koffers in de kofferruimte laten en de rest van de dag spenderen aan het zwembad. Om half 4 kregen wij een kamer ter beschikking om even te douchen en om te kleden. Heel fijn! Rond 6 uur werden wij met een privé busje opgehaald. Wij waren de enige die die avond terug zouden vliegen, dus wij hadden een busje voor onszelf! En alsof het niet nog beter kon: ook in het vliegtuig was het rustig. We zaten met maar 47 man in het vliegtuig, dus we mochten zitten waar we zelf wilden en genoten optimaal van de privacy. 's Nachts landden we weer in Nederland en dat viel best tegen. Maar het was een heerlijke vakantie.

En dit was onze vakantie op Gran Canaria! We hebben enorm genoten en zijn nu al aan het rondkijken voor de volgende vakantiebestemming.

Welke vakantiebestemming beveel jij ons aan voor volgend jaar?

Liefs,
Chelsey

12 opmerkingen

1. Volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie gehad! Super leuk om te zien!

BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vakantie meis! Ik krijg nu nog meer zin om op vakantie te gaan haha maar helaas heb ik het er ook al op zitten. Ik vond Ibiza één van mijn mooiste vakantiebestemmingen.

3. Leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben! Heel anders dan hoe wij 't doen. Overdag strand en/of zwembad en in de avond opfrissen en langs de winkeltjes of drankjes doen. We hebben dan ook nog een dagje een autootje gehuurd en 't eiland rondgereden. Een week is kort hè, wij gaan morgen alweer naar huis :( Fuerteventura is ook een aanrader iig.

4. Ik ga volgend jaar lekker alleen! En pak ik die welverdiende cruise om Groot Britanië.

BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh klinkt als een heerlijke vakantie! Mijn vriend en ik gaan in oktober naar Spanje, even volhouden nog dus..

6. Heerlijk zeg! De foto's zijn zo genieten!

7. Leuk om ook nog de laatste daagjes van je vakantie mee te beleven. Ik ga volgend jaar naar Zwitserland toe, een plaatsje vlak bij de Italiaanse grens. Deze zomer ben ik naar Bonaire geweest en dat was duur genoeg haha, voorlopig dit jaar geen vakantie meer denk ik.

BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heerlijk zo'n leeg vliegtuig haha! Nu wil ik ook weer naar Gran Canaria <3

9. Leuk om te zien! Hier zou ik ook nog wel eens heen willen!

10. Leuke foto's.
    Jullie zien er zo lekker uit op foto's,
    Het ziet er goed uit dat je een goede tijd hebt :)

BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het heerlijk om zelf ook weer een beetje na te kunnen genieten van toen ik op Gran Canaria was, heerlijk!